laupäev, 29. august 2009

Tegelikkus vol 3

Kui juba rääkimiseks läks...
Midagi originaalset ja põhjapanevat lisada pole. Trenni on tõesti vähe tehtud. Kuigi vaatasin, et kuu esimeses pooles olin päris tubli :) Aga peale seda tuli totaalne vaikus. Samas päris paigal pole ka ju istunud.. igasuguse metsas ringi müttamise ja füüsilise töö tegemise ja mööda linna ringi kõndimise annab ka hea tahtmise juures trenni alla liigitada:)

Täna käisin jooksul ümber Ülemiste järve (14 km). Treeningute vähesus andis ikka väga hästi tunda: mingit erilist tempot ei olnud, üks korda hakkas päris kõvasti pistma ja viimastel kilomeetritel isegi paar korda kõndisin (!!!)... Seda, et ma jooksuvõistlusel kõnniksin, pole küll kunagi varem juhtunud :S (joogipunkte ma siinkohal ei arvesta).

Ja siis ma avastasin veel sellise asja: Xdreamist palju rohkem meeldivad mulle väiksemad seiklusspordi võistlused. Xdreamil on alati kuidagi nii meeletu rabelemine.. massiüritus ju ikkagi. Näiteks XT-seikluse 2 etappi ja Alar Siku matkaseiklus, millest ma see suvi veel osa võtsin, olid palju mõnusama õhkkonnaga.. põhiliselt ilmselt just võistkondade vähesuse pärast. No ja muidugi kui võistkondi on vähem, on endal ka ju suurem võimalus mingi koht saavutada :P Eriti kui võtta osa naiskonnaga- neid on alati hästi vähe. Et isegi kui üldarvestuses saad viimase koha, siis naiskondade seas oled ikka auhinnalisel teisel või kolmandal kohal :D

Sellega ei taha ma muidugi öelda, et ma kahetseksin Xdreamist osavõttu...
Tabasalus anname endast ikka maksimumi ja saame parima koha, mis seni olnud on :)

1 kommentaar: